czwartek, 27 stycznia 2011

cz.3

Cześć kochani ;*
właśnie skończyłam pisać piosenke.
i teraz słucham   Ewy farny - Ewakuacja :)
i jutro idę do sklepu kupić zeszyt do pisania nut bo w domu nie mam co robić :) :*
w poniedziałek do szkoły , i mam dla was piękną piosenke michaela jacksona i aykona.
http://www.youtube.com/watch?v=-oCCnxBos10
więc czas na część 3 moich wierszy. Więc miłego czytania.
pa <3.


'' Jestem tylko ja i ty,
a świat topi się jak lud w 
jabłukowym martini''

''Lubie jego wystające obojczyki
oświetlone światłem nocnego
miasta wlewającym się przez okno.
Lubie jego półprzymknięte powieki kiedy całuję jego szyję.
lubie jego pieprzyk  pod lewym ramieniem i wyciągnięte w 
uśmiechu usta , gdy wpatruję się w jego oczy .
Całe to lubienie po dodaniu do siebie tworzy
silne uczucie zwane miłością''

''W karzdym detalu , akordzie i dzwięku , 
bez ciebie nie miało by sensu''

''Podpatruję cię z daleka ,
Choć nie jesteś mój a ja nie jestem twoja
to i tak pragne by skraść ci buziaka
i przytulic się do Ciebie''

''Nie otworzę ci chodzbyś
wydrapał ''przepraszam'' na mych drzwiach''

''Mogłabym cytować cię godzinami
wszystko zapisane mam w pamięci''

''Bilet miałam , naprawdę , 
pisało szczęście trzeci peron''

''Echo twoich pocaunków''

''smakuję whisky i  ciebie''

''Płomienie miłości przejeły
kontrolę , jeśli nie spłoniemy
razem , spłone sama''

''Psychicznie jestem androgyniczna 
ale fizyczna kobiecoś sprawia , 
że perfekcyjnie współbrzmieć
moge tylko z mężczyzną''

''autostategia potrafi 
zdziałać cuda''

''Dotknełam nieba z tobą za ręke.
Ale jak to w snach bywa skończył
sie szybciej niż myślałam''

''Tak jesteś słodki , że aż
mnie mdli do zawrotów głowy i mam
ochote uciec przez to okno , 
którym wietrze idealną , cukrową atmosferę''

''Grubą deską odseparować
serce od serca''

''Budzisz się rano, a w  zrenicach 
resztki wczorajszego słońca.
to tesknota.....wiesz?''

''Jestem twoją roskoszą , 
jestem twoim kłamstwem,
jestem twoim grzechem i wściekłością ,
jestem twoim szaleństwem,
twoją wątpliwością''

''''Nie znając różnicy miedzy 
romantyczną i prawdziwą miłoscią , 
szukamy na próżno czegoś , co nawet
nie istnieje'' 

''Witaj w czasach, gdzie 
depresja jest częstrza niż przeziębienie''

''Kocham twój łobuzerski uśmiech , 
i błękitne jak niebo oczy'' 


''przytul mnie naprawde mocno
dziś w nocy. Serce chyba zamierza
mi dziś pęknąć i sama tego nie powstrzymam''

''Potrzebny mi sms od ciebie!
chce poprawy chumoru''

''Wieczorem pożołam się do łożka 
i nie mogłam dojść  czekałam , sama nie wiem na co
aż ty nagle przyszedłeś i doszłam
Czas jagby zwolnił.
Wszystko się zatrzymało.
mój mózg się zatrzymał
może to świat się kończy ?
a przynajmniej mój świat.
Bo dzszedłam'' 

1 komentarz: