środa, 29 grudnia 2010

Witajcie :)
Mam dla was kilka nowych wierszy :) :*
mam nadzieje że wam się spodobają ,  miłego czytania kochani :) :*.

''Tort składa się z wielu dodadków.
sa wiuki kokosowe wszystkie takie same.
Jest kolorowa posypka , której ziarekna różnią się tylko kolorami.
ale widzisz.... Ja jestem tą wisienką na czubku.
Jedyną i niepowtarzalną''

 ''Pełne szczerego spojrzenia są
moje oczy.Otwarte tylko na ciebie.Zamknięte na reszte świata''

''Zjadłam tony czekolady , wypiłam litry wódki ,
a  temperatóra mojego szczeęścia
nadal poniżej zera.''

''Kilka sms' ów, plama od wina na sukience
i niewyorażalna tęsknota w sercu.
Wszystko co mi zostawiłeś.''

''Topie się w resztkach gorącej czekolady
i powoli trace rozum''

''Kawa nie smakowała.
Wolałabym słodką.
Taką pijesz ty.''

''Guma do żucia , dwa papierosy,
i stare smsy do Ciebie.
Moje skarby''

''Zbieram skrawki wspomnień i 
okruchy nieba uczepione rzęs''

''Operacja wyrywania serca
przeprowadzona w normalnych warunkach
jest całkowicie bezbolesna.
Trwa od dwóch do trzech minut.
Zostaje  po tym blizna zwana świętym spokojem''

''Dla ciebie mkne przed siebie w elektrycznym świecie,
wpadam ,''

''Tak strasznie pasujesz 
do mojej barwnej przeszłości . pachniesz , 
przesiąknołeś nią''

''Otworzyłam pudełko pierników.
Zjadłam gwiazdki , a te w 
kształcie serduszek połamałam.''

''Siedze zanurzona w oceanie
wanny , zmywam z zsiebie Cieie 
dotyk twój poranny''

''W filiżance kawy szukam
kolorów życia''

''W oczach masz słonce
i fiołki kwitnące.
Czarujęce , mój panie ,  czarujęce'' 

''Gduby zakochanie trwało
zbty dłuco , ludzie umieraliby
z wyczerpania , arytmi ,
tachykardi serca , głodu lub syndromu odstawienia sny''

''Pomimo , że kłamiesz
odwzajemniam twoje pocaunki''

''W filiżance szukam twego smaku , 
na poduszce twoich ust''

''Resztki twojej miłości,
osiadają mi na rzesach
dlatego tak trudno 
jest mi zapomnieć''

''beztroski uśmiech , 
dokładnie wytuszowane
rzęsy.Dawno mnie takiej nie widzieli''



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz